Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

معامله-داستان کوتاه

Saturday, 24 Mordad 1394، 06:22 AM
پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
پسر )دانشجوی رشته مهندسی صنایع(: نه! من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من، *دختر استیو جابز* است
پسر: آهان اگر اینطوریه، قبول است
پدر به نزد * استیو جابز* می رود
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم
استیو جابز: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان، قائم مقام »مدیرعامل بانک جهانی« است
استیو جابز: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است
بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم
پدر: اما این مرد جوان داماد *استیو جابز* است
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد
و معامله به این ترتیب انجام می شود
موافقین ۰ مخالفین ۰ 94/05/24
سین الف میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی