Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مترسک-داستان کوتاه

Thursday, 11 Tir 1394، 02:17 AM
یک بار به مترسکی  گفتم : لابد از ایستادن در این دشت خلوت خسته شده ای.

گفت : لذت ترساندن عمیق و پایدار است من از آن خسته نمی شوم.

دمی اندیشیدم و گفتم : درست است چون که من هم مزه این لذت را چشیده ام .

گفت : فقط کسانی که تن شان از کاه پر شده باشد این لذت را می شناسند.

آنگاه من از پیش او رفتم و ندانستم که که منظورش ستایش از من بود یا خوار کردن من.

یک سال گذشت و مترسک فیلسوف شد.

هنگامی که باز از کنار او میگذشتم دیدم دو کلاغ دارند زیر کلاهش لانه می سازند .

برگرفته از: کتاب دیوانه جبران خلیل جبران
موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/04/11
سین الف میم

نظرات  (۲)

12 Tir 94 ، 15:31 arak nik arak nik

باسلام
باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم
لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک را به آدرس www.araknik.ir درقسمت پیوند های وبلاگتون لینک کنید . موفق باشید
11 Tir 94 ، 02:48 نیلوفر
ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. آیت الله بهجت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی