Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus

بسم الله الرحمن الرحیم

Papyrus
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
۱- مادلین لنگل و کتاب چینشی در زمان: مادلین لنگل نویسنده پرکاری بود، او بیش از ۶۰ رمان، کتاب شعر و شرح حال در طول ۸۸ سال زندگی خود نوشت. کتاب چینشی در زمان او که در مورد مفقود شدن پدر دانشمند یک دختر جوان است، در سال ۱۹۶۲ برنده جایزه نیوبری شده است. اما جالب است بدانید وی قبل از اینکه این اثرش چاپ شود، آن را برای مطالعه به ۲۹ ناشر مختلف سپرده بود و هیچ کدام از آنها کتاب را سزاوار چاپ ارزیابی نکردند!

۲- کلایو استیپلز لوئیس، خالق سرگذشت نارنیا: این نویسنده مشهور ایرلندی هم قبل از پذیرش اولین اثرش بارها سرخورده شد. این بار منظور من از بارها چند ده بار نیست، بلکه ۸۰۰ بار است!

کتاب‌های تألیفی او البته طیف گسترده‌ای دارند و تنها منحصر به کتاب‌های نوجوانان نیستند، او در درباره الهیات مسیحی و ادبیات قرون وسطا و دوران رنسانس هم مطلب نوشته است.

۳- مارگارت میچل و بر باد رفته: جالب است که کتاب مشهور بر باد رفته مارگارت میچل که کمتر کسی است که کتاب‌اش را نخوانده باشد یا فیلم اقتباس شده از آن را ندیده باشد، پیش از انتشار ۲۵ بار توسط ناشران رد شده بود.

۴- ذن و هنر نگهداری از موتور سیکلت: این کتاب را «رابرت ام پیرسیگ» نوشته است. کتاب، رمان به ظاهر ساده‌ای است که سفر ۱۷ روزه دو زوج ، یکی زن و شوهر و دیگری پدر و پسر را در چند ایالت آمریکا توصیف می‌کند، اما در این قالب ساده، دارای معانی فلسفی نیز است. این کتاب در سال ۱۹۷۴ نوشته شده است و تا به حال پنج میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. اما قبل از چاپ ۱۲۱ بار از سوی ناشران مختلف رد شد!
موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/02/30
سین الف میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی